Мій клас


Новорічна казка

Незабутні, дійсно, чарівні спогади залишилися в учнів від перегляду новорічної вистави «12 місяців» у Національному цирку України у м. Києві. По-дитячому, щиро захоплювалися акробатами, сміялися з клоунів, дивувалися вмінням звірів, вперше побачили найбільшого папугу у світі, аплодували морським котикам.
Відчули справжню красу зими, завітавши у новорічне містечко «Між двома дзвіницями». Дружньо, весело та завзято каталися на ковзанах (більшість вперше у житті). Зайшли на гостину до Святого Миколая, якому заспівали колядку і, звичайно ж, отримали від нього подарунки. Також всі разом надіслали новорічні привітання рідним, скориставшись поштою Діда Мороза.  
















Екскурсія у м. Київ "Вони прославляють Україну"


 Виставка-музей досягнень Братів Кличків "Історія однієї мрії"





Стадіон НСК "Олімпійський"




Кондитерська фабрика "Roshen"









Водно-інформаційний центр (Музей води)


Екскурсія у м. Київ "Стежками рідної землі"


                               

Національний науково-природничий музей

                
                                    





Ми навчаємось




Виставка-конкурс "Барви України"
Зустріч з воїнами-героями АТО


Пам'ятаємо! Перемагаємо!



Анотація
Виховний проект «Створи себе сам»
Виховний проект «Створи себе сам» розроблено з урахуванням змісту «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженого наказом МОН України від 31.10.11 №1243, а також виховних програм «Майбутнє починається сьогодні», «Діалог» та інших.
Мета роботи:
-  виховання учня-особистості з високою національною і громадською свідомістю, який володіє життєвими компетентностями в найголовніших сферах людського життя, майбутнього учасника розбудови суспільства;
-      формування реалістичної самооцінки, навичок самоконтролю і саморегуляції власної поведінки;
-      виховання уміння зробити самостійний вибір,прийняти власне рішення, взяти на себе відповідальність за нього;
-      розвиток розумових операцій: розуміння, застосування, аналізу, синтезу.
Очевидна актуальність обраної теми. Автором розроблено систему заходів з виховання компетентної особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, системою наукових знань, готової жити і діяти в умовах ринкової економіки, здатної до самоорганізації свого життя, до планування своєї і чужої діяльності, до відстоювання своїх переконань, реалізації власних проектів.
Інноваційність. Автором запропоновано методичні рекомендації щодо реалізації виховного проекту «Створи себе сам» у виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
Практична значимість роботи. Матеріал розроблено для різних вікових категорій учнів і може використовуватися у процесі виховання у середніх та старших класах класними керівниками, педагогами-організаторами, шкільними психологами. 

Технологічний паспорт проекту
Тип – інноваційний
Вид – виховний
Цільове призначення – удосконалення виховної роботи
Тривалість – довготривалий
Автор-розробник проекту – Ніна Володимирівна Громадська, учитель української мови й літератури, класний керівник Стрітвської ЗОШ І-ІІ ст. Київської області, Кагарлицького району, с. Стрітівка

Пояснювальна записка
Якими діти народжуються – це ні від кого не залежить,
 але щоб вони шляхом правильного виховання
 зробилися хорошими – це в нашій владі.
                                                  Плутарх
Перед сучасною школою стоїть складне і відповідальне завдання – виховати особистість з глибоко усвідомленою громадянською позицією, системою наукових знань, готової діяти і жити в умовах ринкової економіки. Професійна діяльність вчителя багатогранна. Він виконує функції вихователя, організовує навчальну, позаурочну та позашкільну діяльність учнів, що вимагає нового підходу до технології практичної реалізації концепції формування вільного громадянина, творчого, активного, здатного розв’язувати завдання, які забезпечать поступ нації.
Важливою характеристикою особистості є здатність учня до саморегуляції поведінкових реакцій, до самоорганізації свого життя, уміння планувати свою і чужу діяльність, мати і відстоювати свої переконання, реалізовувати свої проекти. Для цього необхідно сформувати такі якості особистості, як: відповідальність, надійність, совість, повага, людяність, патріотизм.
Мета: виховання учня-особистості з високою національною і громадською свідомістю, який володіє життєвими компетентностями в найголовніших сферах людського життя, майбутнього учасника розбудови суспільства.
Завдання:
- створення умов для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів трудової, навчальної, позашкільної й іншої діяльності, що сприяють інтелектуальному, морально-етичному, естетичному розвитку, виробленню стійкості до негативних впливів;
- забезпечення соціально-психологічної діяльності, педагогічно зорієнтованої на протидію втягування дітей в негативні ситуації;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі, справедливості,
патріотизму, працелюбності, інших доброчинностей;
- допомога вихованцям у збагаченні знань і оволодінні мистецтвом самовиховання; викликати у кожного бажання свідомого прагнення до вдосконалення власного «Я»;
- стимулювання учнів до здорового способу життя і позитивної соціальної орієнтації.
Очікувані результати:
-                сприятливі умови для повноцінного психологічного, соціального й духовного розвитку дітей;
-                профілактика шкільної дезадаптації;
-                демонстрація позитивних якостей особистості для підвищення соціального статусу ізольованих учнів у класному колективі;
-                реалізація творчих, фізичних здібностей школярів шляхом залучення до роботи в гуртках та спортивних секціях;
-                сприяння нормалізації стосунків із дітьми через залучення батьків до колективних справ;
-                посилення індивідуальної роботи з учнями із соціально-незахищених категорій.
Критерії оцінювання:
-                створення загального сприятливого психологічного клімату в класному колективі, формування позитивних стосунків між дітьми;
-                широке охоплення учнів позаурочною діяльністю та її результативність;
-                участь батьків у навчально-виховному процесі закладу, підвищення їхньої відповідальності за виховання своїх дітей;
-                орієнтація на здоровий спосіб життя, психічне здоровя, відсутність шкідливих звичок.
Кожного місяця у виховний процес навчального закладу вводиться та оголошується нове слово, яке означає рису характеру, наприклад, «патріотизм». Це слово наочно демонструється, його вносять в кожний навчальний предмет, і в навчальному закладі проводиться низка заходів, яка сприяє розвитку та корекції визначеної риси характеру.
Дана програма створює середовище для вирощування благородних морально-етичних якостей в дитині, використовуючи приклади з життя великих людей, їх висловлювання, роздуми, розігрування проблемних ситуацій. Під час спільної творчої роботи створюються ситуації проживання етапів уроку, спрямованих на самовизначення учнями своїх завдань.
Тривалість виховної програми не обмежується навчальним семестром, навіть навчальним роком: він розрахований на всі роки навчання учнів певного класного колективу у школі.
План роботи
Етапи
Зміст роботи
Термін
Відповідальний
Діагностичний «Пізнай себе»
Мета: організаційна діяльність
-                    Години спілкування
-                    Проведення анкетування «Мій характер», «Темперамент учня»
-                    Виставка малюнків «Мій клас»
-                    Проведення батьківських зборів з обговоренням результатів анкетування
-                    Робота над створенням учнівського портфоліо
Вересень
Класний керівник, батьки
Корекційно-розвивальний «Створи себе сам»
Мета: максимальне залучення учнів до виховної роботи, формування моральних норм і цінностей
Проведення виховних заходів, присвячених розкриттю та корекції визначеної риси характеру:
-               місяць відповідальності
-               місяць надійності
-               місяць поваги
-               місяць совісті
-               місяць патріотизму
-               місяць людяності




Жовтень
Листопад
Грудень
Січень
Лютий
Березень
Класний керівник, батьки, вчителі
Контрольний
«Гармонія душі і тіла»
Мета: аналіз ефективності реалізації програми; залучення батьків до формування морально-етичної атмосфери в учнівському колективі
Розробка памяток, презентацій.
Проведення тренінгів з батьками та дітьми.
Нагородження, заохочення.
Квітень

Травень
Класний керівник, батьки



Немає коментарів:

Дописати коментар